Sprawdź

Najczęściej zadawane pytania

Jakie warunki należy spełnić aby otrzymać pożyczkę w LoanMe?

Musisz mieć skończone przynajmniej 18 lat i być polskim obywatelem z miejscem zamieszkania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Poza tym należy uzyskać u nas pozytywną ocenę zdolności kredytowej oraz posiadać zdolność do spłaty zobowiązań powstałych na skutek zaciągnięcia pożyczki w LoanMe – czyli udokumentować miesięczny dochód. Należy także być posiadaczem konta bankowego.

Jaką sumę mogę pożyczyć?

Udzielamy pożyczek od 500 zł do 11500 zł w zależności od Twojej zdolności kredytowej.

Na jaki okres mogę pożyczyć?

Możesz pożyczyć na 5,17 lub 130 tygodni.

Jak szybko otrzymam pieniądze?

Zazwyczaj, po otrzymaniu decyzji o przyznaniu pożyczki, pieniądze są na Twoim koncie następnego dnia roboczego. Jest to jednak zależne od czasu księgowania pieniędzy w Twoim banku.

Jak należy złożyć wniosek o pożyczkę?

Wystarczy, że pozostawisz nam swój numer telefonu, a nasz Konsultant oddzwoni do Ciebie i przejdzie z Tobą przez cały proces wnioskowania o pożyczkę oraz poinformuje Cię o decyzji.

Jakie dokumenty są potrzebne do uzyskania pożyczki?

Dowód osobisty oraz dokument potwierdzający Twoje dochody.

Czy mogę ponownie ubiegać się o pożyczkę jeśli kiedyś jej nie otrzymałem?

Oczywiście, rozpatrujemy każdy wniosek, a procedura jest zawsze taka sama: Sprawdzamy Twoją zdolność kredytową i informujemy Cię o decyzji.

Czy mogę ubiegać się o pożyczkę jeśli nie mieszkam już w Polsce?

Nasze pożyczki są przeznaczone dla osób, których stałym miejscem zamieszkania jest Polska.

Jak uzyskać pożyczkę 0zł?

Każda pierwsza pożyczka może być pożyczką za 0zł, jeśli dokonasz jej spłaty w 4 równych ratach zgodnie z harmonogramem spłaty, każda po 25% kwoty pożyczki do wypłaty. Ty decydujesz czy skorzystasz z tej opcji. Jeśli nie spłacisz pożyczki w 4 równych ratach, będziesz zobowiązany spłacać pożyczkę w kwotach rat wynikających z terminu regularnej pożyczki którą wybrałeś wnioskując o pierwszą pożyczkę, czyli 5,17 lub 130 tygodni. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat tej opcji zadzwoń do nas pod numer 22 377 78 00. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.

Jak mogę dokonywać spłat?

Wpłaty mogą być dokonywane za pomocą systemu transakcyjnego Twojego banku lub za pośrednictwem podmiotów, które oferują usługę przelewów finansowych. Ważne jest, aby wpłaty wpływały na Twoje indywidualne konto, przypisane do Twojego imienia i nazwiska i utworzone specjalnie do Twoich wpłat.

Czy ktoś może dokonać spłaty za mnie?

Tak, ale wpłata musi być dokonana na Twoje indywidualne konto w LoanMe.

Jak wyliczana jest moja rata?

Przy obliczaniu raty opieramy się na Twoim profilu finansowym. Jest on określany na podstawie historii kredytowej, przychodu, wydatków i wybranego programu pożyczkowego.

Czy wysokość wszystkich rat w okresie trwania pożyczki jest równa?

Nie, dlatego w kalkulatorze na stronie głównej prezentujmy średnią kwotę rat w okresie trwania pożyczki. Dokładny harmonogram spłaty i wysokość rat poda Państwu nasz Konsultant w rozmowie telefonicznej. Harmonogram spłat otrzymają Państwo również po wypłacie pożyczki.

Jakie są koszty pożyczki?

Pierwsza pożyczka jest bezpłatna jeśli spłacisz ją w ciągu 30 dni. Koszty za kolejne pożyczki możesz sprawdzić w kalkulatorze.

Kiedy należy dokonać spłaty pierwszej raty?

Harmonogram wskazuje konkretne daty spłaty rat, których należy dokonywać co tydzień.

Czy mogę zmienić terminy spłaty rat?

Daty w harmonogramie spłat pozostają niezmienne.

Co się stanie jeśli nie spłacę pożyczki na czas?

Naliczymy odsetki za opóźnioną płatność oraz po uprzednim poinformowaniu Ciebie zgodnie z Ustawą o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych zaraportujemy ten fakt do rejestru dłużników prowadzonych przez Biura Informacji Gospodarczej. Te działania będą mieć wpływ na Twoją wiarygodność kredytową i mogą utrudniać otrzymanie kolejnych pożyczek w przyszłości. Natomiast w przypadku, kiedy kontakt z Tobą będzie utrudniony, a zaległości nie będą regulowane, przekażemy sprawę zewnętrznej firmie windykacyjnej, która będzie kontaktować się z Tobą w naszym imieniu.

Czy wcześniejsza spłata pożyczki bądź wcześniejsza spłata raty jest obciążona dodatkową opłatą?

Nie. Możesz dokonać wcześniejszej spłaty całej pożyczki bądź nadpłacić swoje raty bez żadnych dodatkowych kosztów.

Jakie są rozwiązania dla osób, które nie mogą spłacić pożyczki w terminie?

Zadzwoń do nas pod numer 22 377 78 00, a zostaniesz poinformowany o możliwych rozwiązaniach.

Jak mogę uzyskać informacje o wysokości mojego zadłużenia?

Informacje na ten temat możesz uzyskać dzwoniąc do nas: 22 377 78 00 w godzinach pracy biura

Czy mogę odstąpić od umowy pożyczki?

Ustawa o kredycie konsumenckim wskazuje, że Klient może odstąpić od umowy pożyczki bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy. Zwracamy uwagę, że kluczowe jest dochowanie tego terminu, aby odstąpienie mogło być uznane za złożone skutecznie.

Czy mogę wypowiedzieć umowę pożyczki?

Umowę pożyczki możesz wypowiedzieć w terminie 14 dni składając pismo na adres biura LoanMe: Al. Jerozolimskie 142B, 02-305 Warszawa

Jak mogę złożyć reklamację?

Reklamację możesz złożyć:

  • dzwoniąc na numer 22 377 78 00 w godzinach pracy biura
  • wysyłając e-mail na adres: kontakt@loanme.pl
  • wysyłając pismo na adres biura LoanMe: Al. Jerozolimskie 142B, 02-305 Warszawa
Co zrobić jeśli zgubię hasło do logowania do portalu Klienta?

Pomoc w odzyskaniu hasła możesz uzyskać dzwoniąc pod numer 22 377 78 00.

Jak mogę złożyć sprzeciw na przetwarzanie danych osobowych?

Sprzeciw na przetwarzanie danych osobowych możesz złożyć:

  • dzwoniąc na numer 22 377 78 00 w godzinach pracy biura
  • wysyłając e-mail na adres: kontakt@loanme.pl
  • wysyłając pismo na adres biura LoanMe: Al. Jerozolimskie 142B, 02-305 Warszawa
Jak mogę uzyskać informacje na temat mojej umowy pożyczki?
  • dzwoniąc na numer 22 377 78 00 w godzinach pracy biura
  • wysyłając e-mail na adres: kontakt@loanme.pl
  • wysyłając pismo na adres biura LoanMe: Al. Jerozolimskie 142B, 02-305 Warszawa
Jak mogę uzyskać inne informacje?

Zadzwoń do nas 22 377 78 00 w godzinach pracy biura lub wyślij swoje pytanie mailem: kontakt@loanme.pl

GODZINY PRACY BIURA LoanMe:

8:00 – 20:00 Poniedziałek – Piątek

10:00 – 15:00 Sobota

Kto może się zalogować do Strefy Klienta?

Klient który aktualnie ma pożyczkę w LoanMe. Login i hasło są podawane Klientowi po udzieleniu pożyczki.

Zamów rozmowę z Konsultantem

Zostaw nam swój numer telefonu, sprawdź jak szybko oddzwonimy!

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem i Polityką prywatności *
Wyrażam zgodę na przesyłanie mi informacji handlowych przez LoanMe Sp. z o.o. za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w rozumieniu ustawy z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. 2013 poz. 1422) *
Wyrażam zgodę na użycie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy z dnia 16.07.2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. 2014 poz. 243 ze zm.) *